תעודת אחריות מזרני HUGG
מזרני האג מברכים אותך על הקניה החכמה שעשית
אתם יכולים לישון בשקט כי יש לכם אחריות 5 / 12 שנות אחריות על המזרן החלומי הזה.
הוראות יצרן ותנאי האחריות על מזרני Hugg:
- יש להפוך ולסובב (ראש רגליים) את המזרן מידי כשלושה חודשים אלא אם כן לא צריך להפוך את המזרן, רק לסובבו כאמור.
- אם המזרן הינו מזרן קפיצים, האחריות היא על הקפיצים בלבד.
- אסור לקפוץ על המזרן.
- אסור לגהץ על המזרן.
- האחריות לא כוללת בד ותפירה. למרות זאת, תאפשר החברה אפשרות לתקן את המזרן ולהחליף את הבד בתשלום.
- האחריות לא כוללת הובלה במידת הצורך אך תעמיד לרשות הלקוח אפשרות זו בתשלום של 199ש”ח לכיוון.
- חברת HUGG תאפשר ללקוח אפשרות טרייד אין על המזרן הישן על פי התקנות והנהלים הרלוונטיים לאותו המועד.
- במידה ולהקוח יבחר בתיקון המזרן, תאפשר החברה ללקוח תיקון ללא עלות במסגרת האחריות אולם הדבר לא יכלול כאמור
את הובלת המזרן והחזרתו לבית הלקוח, החברה תאפשר ללקוח לבצע זאת בעצמו אם יבחר בכך ללא עלות או הובלה מטעם החברה בעלות של 199 שקלים עבור הובלה לבית הלקוח ו199 שקלים נוספים עבור הובלה מביתו למחסני החברה בחזרה
- אין החברה אחרית על קלקול ו/או נזק ו/או בלא ו/או שימוש בלתי סביר שייגרמו למזרן כתוצאה משימוש רשלני, להבהרה,
אם נשפך נוזל על המזרן ו/או שתן וכד’, חומרים המחלישים את הפולימרים וגורמים לו להתפרק ו/או לשקוע.
- לאור האמור בסעיף 7 לעיל, ישלח הלקוח סרטון לווצאפ ו/או למייל החברה, תמונות ברורות של המזרן מכמה כיוונים, מזרן עם כתמים על המזרן,
לא יתוקן, אולם תינתן אפשרות טרייד אין במסגרת האמור בסעיפים 7 .
- אם המוצר הגיע ללקוח חדש אך פגום, יש להחזיר באופן מיידי לחברה על ידי המוביל בעת האספקה .
- אין אחריות על מזרן שנרכש מתצוגה אלא אם כן נאמר אחרת בכתב.
- לא מומלץ להניח את המזרן על משטח קרשים או רצועות פלסטיק שהמרווח ביניהם יותר מ-5 ס”מ, במצב זה המזרן יכול לשקוע ולאבד אחריות.
15. אין אחריות צד ג’, כלומר אם הלקוח שרכש את המזרן והעביר אותו לאחר קרי לצד שלישי, האחריות לא עוברת עם המזרן.
* הבחירה איך לנהוג במצב של בעיה במזרן היא של הלקוח בלבד והוא/היא יבחרו איך לנהוג, לתקן, להחליף לחדש, או לבצע טרייד אין.
מדיניות מזרני האג – 60 לילות ניסיון
Hugg-mattress מעניקה ללקוחותיה 60-לילות ניסיון על מזרני הדגל שלנו
(דגמי אולטרה/פרימיום במידות סטנדרטיות ממלאי בלבד – 140*190 / 160*190 / 160*200), בליווי אישי בווצאפ.
בקבלת המזרן, הלקוח מעדכן אותנו בווצאפ.
ניתן לקבל אישור להוריד את הניילון, במצב זה, הלקוח יכול להחליף את המזרן, במידה והמזרן לא מתאים, אך לא ניתן יהא להחזירו למפעל ולקבל החזר כספי מלא.
המהלך ימי הניסיון ישנה חובה לשים מגן מזרן / סדין מתחת למצעים בכדי לשמור על המזרן
מזרנים מלוכלכים בכתמים כאלו או אחרים לא יוכלו להתקבל חזרה על ידי החברה.
הניילון ירד מהמזרן ע”י המוביל של האג בלבד ולא ע”י הלקוח
הלקוח מחוייב לשמור את האריזה המקורית / הניילון בשלמותה , בלעדיה החברה לא מתחייבת לקבל את המזרן חזרה לאחר השימוש
אם הלקוח יחליט להחזיר את המזרן במהלך ימי הניסיון הוא יחוייב לשלם גם את כל המתנות שקיבל עם המזרן לרבות ההובלה שניתנה כמתנה …
הובלה תשולם בכל מקרה על החלפה המזרן ו/או החזרתו בחזרה מבית הלקוח בעלות של 199 ש”ח לכל כיוון.
הובלה לאיזורים חריגים:
הובלה לקרית שמונה, רמת הגולן, הקו הירוק, ערבה ואילת תחוייב בתוספת תשלום של 150 ש”ח ויתכן שזמן האספקה יתארך ב14 ימים נוספים
ניתנת האפשרות ללקוח להחזיר ו/או להחליף את המזרן בהובלה עצמאית משלו.
“הזמנה מיוחדת” הכוונה היא למידה לא סטנדרטית אשר החברה לא מחזיקה במלאי קיים במחסנים הכוונה היא שבמידה ולקוח עושה הזמנה מיוחדת במידה שהיא לא 1.40/1.90, 1.60/1.90 ,1.60/2.00 החברה מייצרת עבור הלקוח את המזרן לפי הזמנה במידה שהוא מבקש, ולכן לא תהיה אפשרות לבטל את העסקה
במקרה ובוצע הזמנה מיוחדת , לא ניתנים 60 ימי ניסיון כלל ובנוסף לא ניתן יהיה לבצע ביטול עסקה כיוון שההזמנה מיוצרת במיוחד לפי המידות המבוקשות ע”י הלקוח
אנשי השירות של מזרני HUGG עושים את כל המאמצים כדי שתקבלו את השירות הטוב והאיכותי ביותר שרק אפשר לחלום עליו
“חלומות HUGG לכולם””
תעודת אחריות מיטות
חברת HUGG (להלן: “החברה”) מברכת אותך על החלטתך לרכוש מיטה/ות. אנו בטוחים כי המוצר ישמש אותך לשביעות רצונך ונשמח לראותך שוב באחד מסניפינו.
החברה מעניקה אחריות למיטה/ות. האחריות ניתנת לרוכש בלבד, למי ששמו וכתובתו מצוינים בתעודה (להלן: “הלקוח”), לשנה מלאה, החל ממועד אספקת המוצר לבית הלקוח, בהתאם ובכפוף לתנאי כתב זה:
* האחריות ניתנת ללקוח הרוכש בלבד.
* האחריות היא לשנה מלאה, החל ממועד אספקת המוצר לבית הלקוח.
* האחריות היא לתקינות המוצר בתקופת האחריות בלבד.
* האחריות תקפה במקרה בו בידי הלקוח מספר הזמנה, חשבונית ותעודת אחריות זו עם פרטיו החתומה בידי גורם מוסמך של בית המעצבים.
* האחריות מוגבלת לפגם ו/או נזק הנובע מפגם בחומר ו/או בתהליך הייצור. האחריות מותנית בכך שהמוצר טופל ותוחזק ע”י הלקוח כראוי.
* האחריות תקפה למקרה של שימוש ביתי בלבד ובתנאי שימוש המוגדרים בתעודה הנ”ל.
* האחריות מותנית בכך שהובלתו של המוצר תעשה ע”י מוביל של בית המעצבים ובכך שהרכבת המוצר תעשה ע”י מרכיב מוסמך מטעמה.
האחריות על פי תעודה זו לא תחול במקרים הבאים:
- הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נובעים מחבלה ו/או תאונה ו/או רשלנות מצד הלקוח ו/או שימוש לקוי ו/או טיפול בלתי סביר במוצר.
- הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נגרם למוצר כתוצאה מכוח עליון (שריפה, גשם, ברק וכיו”ב).
- המוצר נקנה מתצוגה או כרהיט סוג ב’ או במסגרת מכירת עודפים.
- הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נוצר עקב בלאי סביר.
- עשיית שימוש מסחרי במוצר ו/או רהיטים הנמצאים בשימוש של מוסד, בית עסק ו/או בית מלון.
- נתגלו במוצר שריטות, פגיעות בצבע, הבדלי גוון בציפוי, כתמים או פגמים בבד שלא הובאו לידיעת בית המעצבים לא יאוחר מ- 7 ימים מקבלת המוצר.
- הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נגרם כתוצאה מהובלה, הרכבה, טיפול ע”י גורם אחר (שאינו בית המעצבים).
- במקרה של שינוע המוצר ממקום למקום שלא באמצעות גורם מטעם בית המעצבים לרבות פירוק והרכבת מוצר בשל מעבר דירה.
- במקרה של פתיחת רוכסנים מאחד המוצרים אשר מטרתם תיקון באמצעות בעל מקצוע מטעם החברה בלבד.
- במקרה של רכישת מוצר חיסול.
- האחריות מוגבלת לתיקון המוצר בלבד והלקוח לא יהא זכאי לכל פיצוי, החזר, שיפוי או תשלום בגין פגם במוצר או בגין כל נזק, הוצאה, חסרון כיס או חבות הנובעים במישרין או בעקיפין מפגם כאמור, פרט לתיקון המוצר כאמור לעיל.
- בכל מקרה, לאנשי המקצוע של בית המעצבים, תהא זכות ההחלטה הסופית לגבי מצב המוצר, קביעת סיבת הנזק וקביעת אופן התיקון הדרוש, ואם אכן דרוש תיקון, קביעת זמן ומועד התיקון. אם יסתבר, כי אין מדובר בפגם עליו חלה תעודת אחריות זו, ישא הלקוח בעלויות הביקור והבדיקה.
- במקרה ויש צורך בהחלפת המוצר והמוצר לא משווק יותר, יוחלף המוצר במוצר דומה- שווה ערך.
- במקרה ולא מתאפשרת החלפה- יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד קלקולו או עד גילוי הפגם וזאת לצורך החזר כספי.
- לבית המעצבים הזכות לבחור בין תיקון המוצר להחלפת המוצר או חלק ממנו לבין זיכוי מלא או חלקי, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- בית המעצבים אינה מייעצת ללקוח בדבר התאמת המוצר לו ומטרותיו. האחריות בדבר בחירת המוצר, בדיקת המפרט של המוצר והתאמתו ללקוח ולמטרותיו מוטלת על הלקוח בלבד ובית המעצבים אינה אחראית לכל נזק, הוצאה ו/או חובות הנובעים מבחירה לא נכונה של המוצר ו/או אי התאמה לצרכי הלקוח.
- בכל פניה לבקשת שירות יש למסור מספר ההזמנה.
- סמכות השיפוט הייחודית בכל הנודע לכתב זה ולכל תביעה בהקשר למוצר תהא לבית המשפט בנצרת.
- חתימה על תעודת המשלוח מהווה אסמכתא לקבלת המוצר תקין ושלם.