לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

שאלות ותשובות

מחלקת האספקות שלנו תחייג אליכם כמה ימים לאחר הרכישה כדי לתאם יום ושעה לאספקת המזרן החלומי שלכם.
מדיניות ההחזרות במהלך ימי הניסיון נמצא בתחתית העמוד הראשי חשוב לציין שבמידה והלקוח יחליט להחזיר את המזרן במהלך ימי הניסיון הוא יחוייב להחזיר גם את כל המתנות שקיבל עם המזרן באריזתם המקורית.
זמני האספקה שלנו הם חמישה ימים בשבוע, ראשון עד חמישי. לרוב זמן האספקה הוא עד 14 ימי עסקים למעט אזורים חריגים כגון הובלה לקרית שמונה, רמת הגולן, הקו הירוק כאשר יתכן שזמן האספקה יתארך ב14 ימים נוספים
אנחנו מספקים לכל חלקי הארץ למעט הערבה ואילת.
הובלת המזרן היא ללא עלות . במידה של החזרה החברה תאפשר ללקוח לבצע זאת בעצמו אם יבחר בכך ללא עלות או הובלה מטעם החברה בעלות של 399 שקלים עבור הובלה לבית הלקוח ובחזרה.
ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 12 תשלומים ללא ריבית או בהעברה בנקאית במספר 050-8100-857.
"הזמנה מיוחדת" הכוונה היא למידה לא סטנדרטית אשר החברה לא מחזיקה במלאי קיים במחסנים הכוונה היא שבמידה ולקוח עושה הזמנה מיוחדת במידה שהיא לא 1.40/1.90, 1.60/1.90 ,1.60/2.00 החברה מייצרת עבור הלקוח את המזרן לפי הזמנה במידה שהוא מבקש, ולכן לא תהיה אפשרות לבטל את העסקה
חשוב שתדעו לפי מחקרי שינה לוקח לאדם 45 ימים כדי להתרגל למזרן חדש . אנחנו מספקים 60 לילות ניסיון על דגמי הדגל שלנו כך שתוכלו לקחת את הזמן ולנסות את המזרנים שלנו מכל כיוון יש לכם 60 לילות לישון על זה.
הידעתם אנו מעניקים לדגמי הדגל שלנו אולטרה ופרימיום במידות הסטנדרט 1.40/1.90, 1.60/1.90 ,1.60/2.00 הזמנה של מזרן במידה מיוחדת הינה "הזמנה מיוחדת" ולכן לא ניתן יהיה להחזיר את המזרן 60 לילות ניסיון ללא ניילונים.
כן, הניילון ירד מהמזרן ע"י המוביל של האג בלבד ולא ע"י הלקוח הלקוח מחוייב לשמור את האריזה המקורית / הניילון בשלמותה , בלעדיה החברה לא מתחייבת לקבל את המזרן חזרה לאחר השימוש.
עובי מזרן דגם אולטרה הינו 30 ס"מ, עובי מזרן דגם פרימיום הינו 27 ס"מ. דגם אולטרה הינו מזרן איכותי ועבה ללא קפיצים בדרגת קשיחות גבוה 6/10 בעל שכבת פינוק ויסקו עבה ומפנקת. דגם פרימיום הינו מזרן ברמת קשיחות רכה יותר 3/10 בעל קפיצי פוקט מבודדים כך שלא מרגישים תזוזות במזרן. שכבת הויסקו בדגם זה עבה במיוחד בעובי של 5 ס"מ.
אנחנו כל כך בטוחים בדגמי הדגל שלנו לכן, מעניקים 12 שנות אחריות לדגמי הדגל שלנו אולטרה ופרימיום. לדגמי מיד והייבריד אנו מספקים 5 שנות אחריות.
בוודאי, האחריות ניתן ללקוח הרוכש למשך 12 שנים לדגמי פרימיום ואולטרה. האחריות תקפה למקרה של שימוש ביתי בלבד ובתנאי השימוש המוגדרים בתנאי האחריות בתחתית העמוד הראשי. אין אחריות צד ג', כלומר אם הלקוח שרכש את המזרן והעביר אותו לאחר קרי לצד שלישי, האחריות לא עוברת עם המזרן.
המזרנים שלנו לא מיועדים למיטה מתכוננת.
כמובן, המזרנים שלנו בעלי תו תקן אירופאי.
ישנן 6 מידות סטנדרטיות כפי שניתן לראות באתר מעבר למידות הסטנדרטיות ניתן לייצר את המזרנים שלנו בכל המידות לפי בחירת הלקוח כ"הזמנה מיוחדת" חשוב לציין שבמידה ומבצעים הזמנה מיוחדת לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה

כל התשובות לכל השאלות

כאן תוכלו למצוא את כל השאלות ואת כל התשובות לכל מה שרציתם לדעת בנושא המזרנים שלנו. אם בכל זאת מצאתם שאלה שלא נענתה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה

הזינו את מספר הטלפון
ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ

פנייתכם התקבלה
נציג מטעמנו יחזור אליך עד לילה אחד
על הדרך, אתם יכולים גם לעקוב אחרינו
לנציג אנושי