לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

תעודת אחריות מזרני HUGG

מזרני האג מברכים אותך על הקניה החכמה שעשית.
אתם יכולים לישון בשקט כי יש לכם אחריות 5 /12 שנות אחריות על המזרן החלומי הזה.

הוראות יצרן ותנאי האחריות:

  1. יש להפוך ולסובב (ראש רגליים) את המזרן מידי כשלושה חודשים אלא אם כן לא צריך להפוך את המזרן, רק לסובבו כאמור.
  2. אם המזרן הינו מזרן קפיצים, האחריות הינה על הקפיצים בלבד.
  3. חל איסור לקפוץ על המזרן.
  4. חל איסור לגהץ על המזרן.
  5. האחריות אינה כוללת בד ותפירה. על אף האמור, החברה תאפשר לתקן את המזרן ולהחליף את הבד בתוספת תשלום סימלי.
  6. ידוע ללקוח, כי במקרה בו המזרן מצוי תחת אחריות ונדרשת הובלה לצורך תיקונו, אין האחריות כוללת דמי ההובלה והשינוע למחסן החברה וחזרה לביתו והלקוח ייאלץ לשאת בעלויות דמי ההובלה. החברה תאפשר ללקוח לבצע זאת בעצמו אם יבחר בכך ללא עלות או הובלה מטעם החברה בעלות של 199 שקלים  עבור הובלה לבית הלקוח ו199 שקלים נוספים עבור הובלה מביתו למחסני החברה בחזרה.
  7. חברת HUGG תאפשר ללקוח אפשרות טרייד אין  על המזרן הישן על פי התקנות והנהלים הרלוונטיים לאותו המועד.
  8. אין החברה אחרית על קלקול ו/או נזק ו/או בלאי ו/או שימוש בלתי סביר שייגרמו למזרן כתוצאה משימוש רשלני, להבהרה, אם נשפך נוזל על המזרן ו/או שתן וכד’ לרבות חומרים המחלישים את הפולימרים וגורמים לו להתפרק ו/או לשקוע.
  9. לאור האמור בסעיף 7 לעיל, ישלח הלקוח לווצאפ ו/או למייל החברה, תמונות ברורות של המזרן מכמה כיוונים, מזרן עם כתמים המורים על נוזל שנשפך על המזרן, לא יתוקן, אולם תינתן אפשרות החלפה ו/או טרייד אין במסגרת האמור בסעיפים 7 ו-8 לעיל.
  10. במקרה בו המוצר הגיע ללקוח חדש אך פגום, יש להודיע באופן מיידי לחברה לצורך המשך טיפול והחלפת המזרן וזאת תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המזרן. החברה תתפעל להחלפת המזרן ללא תשלום ולא דמי הובלה.
  11. אין אחריות על מזרן שנרכש מתצוגה אלא אם כן צוין אחרת בכתב.
  12. לא מומלץ להניח את המזרן על משטח קרשים או רצועות פלסטיק שהמרווח ביניהם יותר מ-5 ס”מ, במצב דברים זה המזרן יכול לשקוע ולאבד האחריות.
  13. ידוע ללקוח כי אין המזרן אינו מכוסה באחריות צד ג’. קרי, אם הלקוח רכש את המזרן והעביר אותו לאחר,  לצד שלישי, האחריות לא עוברת עם המזרן.

 

מדיניות 60 לילות ניסיון

Hugg-mattress מעניקה ללקוחותיה 60-לילות ניסיון על מזרני הדגל שלנו (דגמי אולטרה/פרימיום במידות סטנדרטיות ממלאי בלבד – 140*190 /160*190 / 160*200).

ניתן לקבל אישור להוריד את הניילון, במצב זה, הלקוח יכול להחליף את המזרן, במידה והמזרן לא מתאים, אך לא ניתן יהא להחזירו למפעל ולקבל החזר כספי מלא.

המהלך ימי הניסיון קיימת החובה לשים מגן מזרן /סדין מתחת למצעים בכדי לשמור על המזרן.

מזרנים מלוכלכים בכתמים כאלו או אחרים לא יוכלו להתקבל חזרה על ידי החברה.

הניילון ירד מהמזרן ע”י המוביל של האג בלבד ולא ע”י הלקוח

הלקוח מחויב לשמור את האריזה המקורית /הניילון בשלמותה , בלעדיה החברה לא מתחייבת לקבל את המזרן חזרה לאחר השימוש

אם הלקוח יחליט להחזיר את המזרן במהלך ימי הניסיון הוא יחויב להחזיר גם את כל המתנות שקיבל עם המזרן באריזתם המקורית, לרבות עלות ההובלה שנתנה כמתנה.

יובהר כי כריות אשר ניתנות במתנה אינן כלולות בעסקת 60 ימי הניסיון ועל כן במקרה של ביטול עסקת רכישת המזרון, בחלוף 14 ימים, יקוזז מחיר הכריות שנתנו במתנה מסכום הזיכוי לרבות דמי ההבולה.

הובלה תשולם בכל מקרה על החלפת המזרן ו/או החזרתו בחזרה, מכל סיבה אשר תלויה בלקוח לרבות ביטול העסקה, מביתו למחסן החברה, בעלות של 199 ₪ לכל כיוון.

במקרה של החזרת כרית מבית לקוח בשל ביטול עסקה יחויב הלקוח בנוסף גם בדמי הובלה בסך של 35 ש”ח לכל כיוון.

הובלה לאזורים חריגים:
הובלה לקריית שמונה, רמת הגולן, הקו הירוק, ערבה ואילת תחויב בתוספת תשלום של 150 ש”ח ויתכן שזמן האספקה יתארך ב14 ימים נוספים

ניתנת האפשרות ללקוח להחזיר ו/או להחליף את המזרן בהובלה עצמאית משלו.

“הזמנה מיוחדת” משמעותה  מידה לא סטנדרטית אשר החברה אינה מחזיקה כמלאי קיים במחסנים, המשמעות היא כי במידה ולקוח עושה הזמנה מיוחדת במידה שהיא לא 1.40/1.90, 1.60/1.90 ,1.60/2.00 החברה מייצרת במיוחד עבור הלקוח את המזרן לפי הזמנה במידה שהוא מבקש, ולכן לא יתאפשר לבטל ההזמנה.

במקרה ובוצעה הזמנה מיוחדת , לא יינתנו 60 ימי ניסיון כלל ובנוסף לא ניתן יהיה לבטל העסקה בשל האמור לעיל.

אנשי השירות של HUGG עושים את כל המאמצים כדי שתקבלו את השירות הטוב והאיכותי ביותר שרק אפשר לחלום עליו.


“חלומות HUGG לכולם”

 

תעודת אחריות מיטות

חברת HUGG (להלן: “החברה”) מברכת אותך על החלטתך לרכוש מיטה/ות.  אנו בטוחים כי המוצר ישמש אותך לשביעות רצונך ונשמח לראותך שוב באחד מסניפינו.

 

החברה מעניקה אחריות למיטה/ות. האחריות ניתנת לרוכש בלבד, למי ששמו וכתובתו מצוינים בתעודה (להלן: “הלקוח”), לשנה מלאה, החל ממועד אספקת המוצר לבית הלקוח, בהתאם ובכפוף לתנאי כתב זה:

 

* האחריות ניתנת ללקוח הרוכש בלבד.

* האחריות היא לשנה מלאה, החל ממועד אספקת המוצר לבית הלקוח.

* האחריות היא לתקינות המוצר בתקופת האחריות בלבד.

* האחריות תקפה במקרה בו בידי הלקוח מספר הזמנה, חשבונית ותעודת אחריות זו עם פרטיו החתומה בידי   גורם מוסמך של בית המעצבים.

* האחריות מוגבלת לפגם ו/או נזק הנובע מפגם בחומר ו/או בתהליך הייצור. האחריות מותנית בכך שהמוצר טופל ותוחזק ע”י הלקוח כראוי.

* האחריות תקפה למקרה של שימוש ביתי בלבד ובתנאי שימוש המוגדרים בתעודה הנ”ל.

* האחריות מותנית בכך שהובלתו של המוצר תעשה ע”י מוביל של בית המעצבים ובכך שהרכבת המוצר תעשה ע”י מרכיב מוסמך מטעמה.

 

האחריות על פי תעודה זו לא תחול במקרים הבאים:

  • הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נובעים מחבלה ו/או תאונה ו/או רשלנות מצד הלקוח ו/או שימוש לקוי ו/או טיפול בלתי סביר במוצר.
  • הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נגרם למוצר כתוצאה מכוח עליון (שריפה, גשם, ברק וכיו”ב). 
  • המוצר נקנה מתצוגה או כרהיט סוג ב’ או במסגרת מכירת עודפים.
  • הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נוצר עקב בלאי סביר.
  • עשיית שימוש מסחרי במוצר ו/או רהיטים הנמצאים בשימוש של מוסד, בית עסק ו/או בית מלון.
  • נתגלו במוצר שריטות, פגיעות בצבע, הבדלי גוון בציפוי, כתמים או פגמים בבד שלא הובאו לידיעת בית המעצבים לא יאוחר מ- 7 ימים מקבלת המוצר.
  •  הקלקול ו/או הפגם ו/או הנזק נגרם כתוצאה מהובלה, הרכבה, טיפול ע”י גורם אחר (שאינו בית המעצבים).
  •  במקרה של שינוע המוצר ממקום למקום שלא באמצעות גורם מטעם בית המעצבים לרבות פירוק והרכבת מוצר בשל מעבר דירה.
  •  במקרה של פתיחת רוכסנים מאחד המוצרים אשר מטרתם תיקון באמצעות בעל מקצוע מטעם החברה בלבד.
  •  במקרה של רכישת מוצר חיסול.
  •  האחריות מוגבלת לתיקון המוצר בלבד והלקוח לא יהא זכאי לכל פיצוי, החזר, שיפוי או תשלום בגין פגם במוצר או בגין כל נזק, הוצאה, חסרון כיס או חבות הנובעים במישרין או בעקיפין מפגם כאמור, פרט לתיקון המוצר כאמור לעיל.
  •  בכל מקרה, לאנשי המקצוע של בית המעצבים, תהא זכות ההחלטה הסופית לגבי מצב המוצר, קביעת סיבת הנזק וקביעת אופן התיקון הדרוש, ואם אכן דרוש תיקון, קביעת זמן ומועד התיקון. אם יסתבר, כי אין מדובר בפגם עליו חלה תעודת אחריות זו, ישא הלקוח בעלויות הביקור והבדיקה.
  •  במקרה ויש צורך בהחלפת המוצר והמוצר לא משווק יותר, יוחלף המוצר במוצר דומה- שווה ערך. 
  •  במקרה ולא מתאפשרת החלפה- יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד קלקולו או עד גילוי הפגם וזאת  לצורך החזר כספי.
  •  לבית המעצבים הזכות לבחור בין תיקון המוצר להחלפת המוצר או חלק ממנו לבין זיכוי מלא או חלקי, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי. 
  •  בית המעצבים אינה מייעצת ללקוח בדבר התאמת המוצר לו ומטרותיו. האחריות בדבר בחירת המוצר, בדיקת המפרט של המוצר והתאמתו ללקוח ולמטרותיו מוטלת על הלקוח בלבד ובית המעצבים אינה אחראית לכל נזק, הוצאה ו/או חובות הנובעים מבחירה לא נכונה של המוצר ו/או אי התאמה לצרכי הלקוח.
  • בכל פניה לבקשת שירות יש למסור מספר ההזמנה.
  • סמכות השיפוט הייחודית בכל הנודע לכתב זה ולכל תביעה בהקשר למוצר תהא לבית המשפט בנצרת.
  • חתימה על תעודת המשלוח מהווה אסמכתא לקבלת המוצר תקין ושלם.



תנאי ההזמנה 

גמר חשבון יתבצע עד 5 ימים לפני מועד האספקה.

עסקה זו מותנית באישור הנהלת החברה.

 

  1. הסחורה תישאר בבעלות החברה עד לפירעון מלא וסופי של כל התשלומים.
  2. החברה תהא אחראית לסחורה משך 12 חודשים בלבד, בכפוף לתעודת האחריות המצורפת.
  3. ידוע ללקוח שאחריות החברה הינה בהתאם למפורט בכתב האחריות שנמסר לידיו עם הזמנה זו.
  4. בהזמנה הכוללת מוצר חיסול, אשר מיועד לחיסול מהמלאי כיוון שאינו מתחדש, לא תינתן אחריות למוצר ולא תתאפשר החלפתו לאחר אספקת המוצר לבית הלקוח.
  5. בהזמנה הכוללת למעלה משני פריטים ומעלה יינתן מחיר מיוחד. ידוע ללקוח כי העסקה מותנת באספקת כל המוצרים בהזמנה ובמקרה בו תבוצע אספקה חלקית, בעקבות בקשת הלקוח לביטול פריט מההזמנה, המחיר יתומחר בהתאם למחירו המקורי של הפריט ללא הנחה.
  6. ללקוחות מאזור אילת והסביבה, האחריות על המוצר תינתן במחסני החברה בלבד וההובלה למחסני החברה וחזרה לבית הלקוח יבוצעו ע”י הלקוח וו/או על חשבונו.
  7. זמן האספקה המשוער הינו עד 21 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. 
  8. מוסכם כי איחור של עד 14 ימים באספקת הסחורה לא יהווה הפרה מצד החברה.
  9. הלקוח מתחייב לאפשר אספקה במועדים שהוסכמו. במקרה של דחיית מועד האספקה ביוזמת הלקוח, תאוחסן ההזמנה במחסני החברה לתקופה שלא תעלה על 14 ימים. דחיית מועד האספקה, מסיבות התלויות בלקוח, לתקופה העולה על 14 ימים, משמעותה לעניין מועדי האספקה, כביצוע הזמנה חדשה. במקרה של הזמנה מיוחדת- דחיית מועד האספקה, מסיבות התלויות בלקוח, לתקופה   העולה על 14 ימים, תחויב בדמי אחסנה חודשיים, בסך של 500 ש” בגין כל פריט. 
  10. על המזמין חלה אחריות לבדוק אפשרות הכנסת המוצר לביתו על פי מידות המוצר.
  11. הובלה והרכבה: 

11.1 ידוע ללקוח כי החברה אינה מספקת שירותי הובלה והרכבה ואיסוף הסחורה באופן עצמאי יתאפשר ממחסן החברה בלבד. באחריות הלקוח לבדוק את תקינות הסחורה טרם איסופה. נטילת הסחורה תהווה הודאה מצד הלקוח בתקינות הסחורה.

11.2 על אף האמור בסעיף 11.2 לעיל, מוכנה החברה להציע שירותי הובלה והרכבה באמצעות קבלנים שונים, שלא באחריותה והאחריות לעמידה בזמני האספקה המשוערים ע”י המובילים תהא באחריות הקבלנים המבצעים בלבד. כל טענה בדבר הפרה בעניין זה, תעשה אל מול הקבלנים בלבד.

11.3 ידוע ללקוח כי עלות ההובלה וההרכבה אינה כלולה במחיר המוצר וכי במקרה בו יבחר הלקוח לקבל גם שירותים אלה, התשלום עבור ההובלה וההרכבה ישולם ישירות לקבלן המבצע השירות במעמד האספקה. בהובלה למקומות ללא גישה למשאית, תתואם נקודת מפגש עם המוביל לאספקת המוצר בלבד ללא הרכבה.

  1. באחריות הלקוח לעדכן המוביל היכן מצויה קרטוניה לצורך פינוי אריזות המוצרים. בהעדר קרטוניה באזור מגורי הלקוח, באחריות הלקוח לדאוג לפינוי האריזות. הלקוח ו/או גורם אחר לא יוכלו לבוא בטענות כלפי החברה בדבר השלכת האריזות שלא במקום המאושר לכך.
  2. הובלה לקריית שמונה, רמת הגולן, הקו הירוק, ערבה ואילת תחויב בתוספת של 150 ₪ וייתכן כי זמן האספקה יתארך ב- 14 ימים נוספים.
  3. בהובלה לאזור ירושלים, לרבות העיר העתיקה בירושלים, ייתכן כי זמן האספקה יתארך ב- 14 ימים נוספים.
  4. זכות ביטול ההזמנה תהיה אך ורק בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א 2010.
  5. ידוע ללקוח כי במקרה בו החברה ביצעה הזמנה במיוחד עבור הלקוח, עפ”י מידות או דרישות מיוחדות, לא תחול זכות ביטול.
  6. שינויים בהזמנה יתאפשרו עד 24 שעות מיום ביצוע ההזמנה ובכתב בלבד.
  7. ידוע ללקוח כי במקרה בו תואמה אספקה והוא יבקש לבטל המועד לאספקה עד 3 ימים לפני המועד שנקבע, יהא עליו לשאת בתשלום הובלה כפול.
  8. עלות ההובלה וההרכבה אינה כלולה במחיר המוצר. התשלום עבור ההובלה וההרכבה ישולם למוביל במעמד האספקה. בהובלה למקומות ללא גישה למשאית, תתואם נקודת מפגש עם המוביל לאספקת המוצר בלבד ללא הרכבה.
  9. בהובלה רגלית (בניין ללא מעלית/מוצר אינו נכנס במעלית ) ישולם סך נוסף של 60 ₪ בעבור כל קומה מעל קומה שלישית . 
  10. איסוף הסחורה באופן עצמאי יתאפשר ממחסן החברה בלבד. באחריות הלקוח לבדוק את תקינות הסחורה טרם איסופה. נטילת הסחורה תהווה הודאה מצד הלקוח בתקינות הסחורה.
  11. הכנסת הסחורה תתבצע דרך דלת ראשית בלבד. במידה ויידרש שרות מנוף, יושת החיוב על הלקוח
  12. במידה והלקוח קיבל מוצר פגום שהינו בר תיקון, רשאית החברה עפ”י שיקול דעתה לבצע תיקון בבית הלקוח.
  13. ידוע ללקוח כי ייתכנו שינויים מינוריים בנראות מיטות מהתצוגה שמקורם בסוג בד המוצר. 




הריני מאשר בזאת כי קראתי את פרטי ההזמנה בעיון.

חתימתי מהווה אישור להזמנה והתנאים להזמנה.



שם: _________________________   חתימה: ______________________

הזינו את מספר הטלפון
ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ

פנייתכם התקבלה
נציג מטעמנו יחזור אליך עד לילה אחד
על הדרך, אתם יכולים גם לעקוב אחרינו
לנציג אנושי